Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κρίστοφερ Γουάιλι

Η σκοτεινή «τέχνη» της χειραγώγησης [video]

Όσα πρέπει να ξέρετε για το σκάνδαλο της Cambridge Analytica
από xper
δημοσιεύτηκε11 March, 2019
ΧΩΡΙΣσχόλια

«Πώς γινόμαστε εμπόρευμα»: Ο άνθρωπος που ξεσκέπασε την Cambridge Analytica αποκαλύπτει:

 

Ο 29χρονος Κρίστοφερ Γουάιλι, που ήρθε στην Ελλάδα στο πλαίσιο του 4ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, μίλησε στο CNN Greece για όλα όσα έζησε τους περασμένους μήνες και ανέλυσε τους τρόπους με τους οποίους τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να απειλήσουν τη Δημοκρατία.

Μέσα από τον καταιγιστικό λόγο του αναδεικνύονται οι παγίδες της σύγχρονης διαδικτυακής εποχής και ο τρόπος με τον οποίο τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών του κόσμου έχουν γίνει «όπλο» στα χέρια τεχνολογικών εταιρειών.

Το σκάνδαλο της Cambridge Analytica είναι μόνο ένα παράδειγμα. Με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για λόγους χειραγώγησης και τα προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων άλλων ανθρώπων -είτε βρίσκονται στις ΗΠΑ είτε στη Βρετανία είτε στην Ελλάδα.

«Οι Έλληνες ψηφοφόροι είναι υπό τον έλεγχο μιας αμερικανικής εταιρείας»

Ο Christopher Wylie συμμετείχε στα Digital Disruption Sessions powered by VALUECOM, στο session «Weaponizing the Algorithm: My Data is My Weakness» στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum IV, σε μια συζήτηση με τον ιδρυτή και CEO της VALUECOM, Αλέξανδρο Μάνο για τη δύναμη και σημασία των προσωπικών δεδομένων, πως ανατρέπουν την παραδοσιακή σχέση του καταναλωτή με τις μάρκες, τους κινδύνους και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται αλλά και τη σημασία των αλγορίθμων.

Τα Digital Disruption Sessions είναι συζητήσεις με θέμα τη σύγκλιση της τεχνολογίας και της επικοινωνίας που διοργανώνει η VALUECOM στο πλαίσιο της FULL STACK MARKETING στρατηγικής που εφαρμόζει.

Μέσα από αυτά, επιθυμεί να ξεκινήσει ένα διάλογο με δημιουργούς περιεχομένου, εκπροσώπους των ΜΜΕ, ειδήμονες της επικοινωνίας και κορυφαία επιχειρηματικά στελέχη για την ανάδειξη του ρόλου των νέων τεχνολογιών στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ.

DDS 19 11 Weaponizing the Algorithm Session Alex Manos Christopher Wylie 1

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο Γουάιλι εξέφρασε την πεποίθηση ότι οι χρήστες δύσκολα μπορούν να προστατευτούν από μόνοι τους αλλά θα πρέπει οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης να απλώσουν δίχτυ ασφαλείας.

«Πώς μπορείς να προστατευτείς από ένα αεροπλάνο που πέφτει;» διερωτήθηκε ο ίδιος, και συνέχισε: «Το ύπουλο πράγμα με την προπαγάνδα είναι πως όταν την βλέπεις σου αρέσει. Γιατί είναι στοχευμένη σε εσένα, έχει δημιουργηθεί για εσένα».

«Έχουμε κλωνοποιήσει την κοινωνία στο διαδίκτυο» εξήγησε ο Γουάιλι, και συμπλήρωσε:

«Και όλα αυτά είναι αποθηκευμένα στις ΗΠΑ, υπό τον έλεγχο μιας αμερικανικής εταιρείας.

Οι Έλληνες ψηφοφόροι είναι υπό τον έλεγχο μιας αμερικανικής εταιρείας.

Έξω από τη δικαιοδοσία της ελληνικής κυβέρνησης.

Και αυτό είναι πρόβλημα».

Πηγή:www.cnn.gr