Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κουλούρι Θεσσαλονίκης

ΘessBrunch

Ξεκινά το φθινοπωρινό thessbrunch από την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης
από webadmin
δημοσιεύτηκε10 September, 2017
ΧΩΡΙΣσχόλια

Το thessbrunch αγκαλιάστηκε από το κοινό, ενώ οι ιδιοκτήτες και τα στελέχη των ξενοδοχείων έχουν δώσει ήδη το πρόσταγμα για καινούργια, πλούσια πιάτα, μοναδικά κρασιά και cocktails, λαχταριστά γλυκά και δεκάδες νέους γευστικούς συνδυασμούς στα εστιατόρια τους.

Το φθινόπωρο είναι η εποχή της Θεσσαλονίκης και το thessbrunch επανέρχεται μετά τις καλοκαιρινές του διακοπές για να «ξυπνήσει» τις γαστρονομικές διαθέσεις κατοίκων και επισκεπτών της αγαπημένης πόλης, ώστε να τους προετοιμάσει για ένα συναρπαστικό σε γεύσεις χειμώνα.

Μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε το καλοκαίρι, το γαστρονομικό «παιδί» της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης που γεννήθηκε τον περασμένο Μάιο και γρήγορα έγινε “talk of the town”, μας προσκαλεί να απολαύσουμε και το φθινοπωρινό κύκλο του που ανοίγει επίσημα μαζί με την 82η ΔΕΘ, αύριο 9 Σεπτεμβρίου 2017.

Το thessbrunch αγκαλιάστηκε από το κοινό, ενώ οι ιδιοκτήτες και τα στελέχη των ξενοδοχείων έχουν δώσει ήδη το πρόσταγμα για καινούργια, πλούσια πιάτα, μοναδικά κρασιά και cocktails, λαχταριστά γλυκά και δεκάδες νέους γευστικούς συνδυασμούς στα εστιατόρια τους.

Το φθινοπωρινό thessbrunch θα εξακολουθήσει να πραγματοποιείται κάθε Σάββατο και Κυριακή σε διαφορετικό ξενοδοχείο της πόλης, με τις μονάδες που συμμετείχαν στον πρώτο κύκλο αλλά και με νέα να προστίθενται στην αλυσίδα του. Το πρόγραμμα έως τις 8 Οκτωβρίου έχει ολοκληρωθεί και παράλληλα σχεδιάζονται τα επόμενα thessbrunch έως το τέλος του φθινοπώρου.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

09/09: Grand Hotel Palace 
10/09: Anatolia Hotel – Thessaloniki
16/09: Mediterranean Palace Hotel
17/09: Holiday Inn Thessaloniki
23/09: Golden Star City Resort
24/09: Electra Palace Thessaloniki
01/10: Hyatt Regency Thessaloniki.
08/10: Hotel Nikopolis Thessaloniki

Στο νέο κύκλο του thessbrunch έρχονται να προστεθούν καινούργιες συνεργασίες και φρέσκιες ιδέες, όπως μουσικά σχήματα, workshops, festivals κ.ά, ενώ το thessbrunch συνεργάζεται φέτος με την 6η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης.

Στα μέχρι τώρα προγραμματισμένα thessbrunch θα γίνεται κλήρωση 2 αεροπορικών εισιτηρίων με επιστροφή για δύο άτομα από την Ellinair, για το εσωτερικό δίκτυο της αεροπορικής εταιρείας.

Το thessbrunch στην 6η Μπιενάλε

Οι φίλοι του thessbrunch του φθινοπώρου θα έχουν επίσης την ευκαιρία να κερδίσουν μέσω κλήρωσης, δωρεάν εισιτήρια για την είσοδό τους στους χώρους όπου θα φιλοξενηθεί η κεντρική έκθεση της 6ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης (Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Αγιορείτικη Εστία).

Η συνεργασία του thessbrunch με την Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης πραγματοποιείται για πρώτη φορά, ενώ η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης υποστηρίζει σταθερά τη διοργάνωση τα τελευταία χρόνια. Η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης πρωτοσυστήθηκε στο κοινό το 2007 και φέτος πραγματοποιείται στην πόλη από τις 30 Σεπτεμβρίου 2017 έως τις 14 Ιανουαρίου 2018, υπό τον τίτλο «Φαντασιακές Εστίες / Ιmagined Homes» με ένα πλούσιο πρόγραμμα εκθέσεων, περφόρμανς και δράσεων. Φορέας διοργάνωσης της Μπιενάλε είναι το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης).

Ο διαγωνισμός #koulouriofthemonth συνεχίζεται

Επιπλέον, συνεχίζεται δυνατά η συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Ellinair, η οποία, ως κύριος χορηγός αερομεταφορών του project, προσφέρει δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια, δίνοντας τη δυνατότητα στους νικητές του διαγωνισμού #koulouriofthemonth, που είναι από άλλη πόλη, να ταξιδέψουν δωρεάν στη Θεσσαλονίκη, να απολαύσουν διαμονή στα ξενοδοχεία της και να γευτούν ένα ξεχωριστό thessbrunch.

Υπενθυμίζουμε ότι το κοινό μπορεί να συμμετέχει με φωτογραφίες που αναρτά, χρησιμοποιώντας το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως κάδρο για να εστιάσει σε διάφορα αγαπημένα του σημεία, όπως κτίρια, πρόσωπα, πιάτα, ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί να συμπεριλάβει σε μια φωτογραφία. Ανεβάζει την αγαπημένη του φωτογραφία με το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως πλαίσιο και με το hashtag #koulouriofthemonth ή στέλνει μήνυμα στα social media του thessbrunch.

Κάθε μήνα, η φωτογραφία που συγκεντρώνει τα περισσότερα likes με το #koulouriofthemonth κερδίζει ως έπαθλο δύο διανυκτερεύσεις στην πόλη εφόσον ο νικητής δεν είναι κάτοικος της Θεσσαλονίκης, ενώ το έπαθλο για τους Θεσσαλονικείς είναι δύο thessbrunch για δύο άτομα το καθένα.

Ο διαγωνισμός σημειώνει μεγάλη επιτυχία. Στον πρώτο του κύκλο δεχτήκαμε φωτογραφίες από διάφορες περιοχές της Ελλάδος, τα ελληνικά νησιά, την Αγγλία, τη Σουηδία, την Τουρκία ενώ η φήμη του έφτασε μέχρι την Αμερική και τον Καναδά.

Περισσότερες πληροφορίες για τα ξενοδοχεία που συμμετέχουν, το πρόγραμμα και τα μενού μπορείτε να βρείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση: www.thessbrunch.com.

thessbrunch links:
• Site – https://www.thessbrunch.com 
• Facebook – https://www.facebook.com/thessbrunchproject/ 
• Instagram – https://www.instagram.com/thessbrunch/ @thessbrunch
• E-mail – thessbrunch@tha.gr