Οργανισμός Τουρισμού:Προβολή της Θεσσαλονίκης στη Γερμανική τηλεόραση
Ο Οργανισμός Τουρισμού υλοποίησε ακόμα μία καμπάνια προβολής, εστιάζοντας στην ενίσχυση της ζήτησης για το προορισμό Θεσσαλονίκη στο άνοιγμα του τουρισμού.
Το βίντεο του ΕΟΤ «Greece, a 365 - Day Destination» σε σκηνοθεσία του Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα, κατέκτησε το Παγκόσμιο Βραβείο Κοινού Καλύτερης Τουριστικής Ταινίας 2018, CIFFT, της Διεθνούς Επιτροπής των Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών.