Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Θεσσαλονίκη: “Δεν πέφτει…καρφίτσα” στο ταχύπλοο που κάνει το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σποράδες

Θεσσαλονίκη: “Δεν πέφτει…καρφίτσα” στο ταχύπλοο που κάνει το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σποράδες

από xper
δημοσιεύτηκε11 August, 2021
ΧΩΡΙΣσχόλια

«Ούτε…καρφίτσα δεν πέφτει» στο ταχύπλοο οχηματαγωγό που δρομολόγησε από τις 18/6 η SeaJets, προκειμένου να συνδέσει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Σποράδων. Οι αριθμοί των μετακινήσεων επιβεβαιώνουν τη μεγάλη πληρότητα των τελευταίων εβδομάδων και, σύμφωνα με ναυτιλιακούς πράκτορες, τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο, ταξίδεψαν για Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο 9.500 επιβάτες συνολικά, ενώ μέχρι τις 25/8 ο αριθμός τους αναμένεται να ξεπεράσει συνολικά τις 18.000».

ρ

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, από τις 18/6 και για όλο τον Ιούνιο, το ταχύπλοο οχηματαγωγό πλοίο Super Runner Jet της SeaJets, χωρητικότητας 650 ατόμων-βάσει των υγειονομικών πρωτοκόλλων λόγω της covid-19-, μετέφερε από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με προορισμό τα νησιά των Σποράδων, 2.500 άτομα και 300 δίκυκλα και επιβατικά οχήματα, ενώ τον Ιούλιο οι αντίστοιχοι αριθμοί ήταν 7.000 και 900.

Επίσης, το τελευταίο 20ήμερο, το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-νησιά των Σποράδων εκτελείται, λόγω και του έντονου ενδιαφέροντος που εκδηλώνεται, τέσσερις φορές την εβδομάδα, (κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή και Σάββατο).

Υπογραμμίζεται ότι τα δρομολόγια θα εκτελούνται μέχρι και τις 3 Οκτωβρίου, με τρία εβδομαδιαία από τον Σεπτέμβριο, ενώ οι ταξιδιώτες θα βρίσκονται από τη Θεσσαλονίκη στη Σκιάθο σε περίπου τρεις ώρες και 15 λεπτά, σε τέσσερις ώρες στη Σκόπελο και σε τέσσερις ώρες και 25 λεπτά στην Αλόννησο.

Με τη φράση “δεν υπάρχει εισιτήριο αυτή τη στιγμή, είμαστε με την πληρότητα στο 100% ” ο δήμαρχος της Σκιάθου, Θοδωρής Τζούμας, υπογράμμισε την ανάγκη καθιέρωσης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Σποράδων, λέγοντας χαρακτηριστικά: “Αν η συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή γραμμή λειτούργησε τόσο καλά εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, σκεφτείτε τι μπορεί να γίνει στην μετά covid-19 εποχή”.

Σημειώνοντας πως η ισχύς της συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής σύνδεσης λειτούργησε καθοριστικά για την τόνωση της οικονομίας της Σκιάθου “την στιγμή που λόγω της covid-19 η Σκιάθος αποκλείστηκε από πολλές άλλες γραμμές” ο ίδιος υπογράμμισε, ότι “ξεκινήσαμε ήδη τις ενέργειές μας ώστε να διατηρηθεί αφενός η γραμμή, αφετέρου δε να ανακοινωθεί νωρίς η έναρξη των δρομολογίων το 2022 και έτσι να μπορούν οι εν δυνάμει επισκέπτες, Βορειοελλαδίτες και Βαλκάνιοι, να κάνουν έγκαιρα τον προγραμματισμό τους”.

Ο ίδιος σημείωσε ότι «για ένα (τέτοιο) σύντομο ταξίδι, το πλοίο είναι σύγχρονο και το εισιτήριο δεν είναι απαγορευτικό» και υπενθύμισε ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες είναι αποτέλεσμα των ενεργειών που έγιναν σε συνεργασία με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα, ζητώντας από το υπουργείο Ναυτιλίας να προχωρήσει στην επιδότησή της.

Τη θέση του ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Σποράδων “όχι μόνο έσωσε τη φετινή τουριστική σεζόν αλλά λειτούργησε καθοριστικά στην τόνωση της τοπικής οικονομίας”, διατύπωσε ο δήμαρχος της Σκοπέλου, Σταμάτης Περίσσης, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι “δεν πρέπει να πάψει να ισχύει και θα δουλέψουμε για αυτό όλοι οι αρμόδιοι φορείς”.

Στο πλαίσιο αυτό, υπογραμμίζοντας ότι το φετινό εγχείρημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης “στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία”, ο ίδιος σημείωσε ότι στο νησί η πληρότητα είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, με τους επισκέπτες του “να ξοδεύουν καλά”, γεγονός, που, όπως εκτίμησε, αποτυπώνει και την ανάγκη των Ελλήνων να αποδράσουν, μετά και τα μέτρα που επιβλήθηκαν το προηγούμενο διάστημα για την αποφυγή διάδοσης του κορονοϊού.

“Επιβεβλημένη” χαρακτήρισε την ανάγκη διατήρησης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Σποράδων ο Δήμαρχος Αλοννήσου, Πέτρος Βαφίνης, ο οποίος υπογραμμίζοντας την «καλή χημεία» μεταξύ Βορειοελλαδιτών και Σποραδιτών, τόνισε “τα οφέλη από την ισχύ της στα επόμενα χρόνια, θα είναι πολλά και για τις δύο πλευρές”.

Υπενθυμίζοντας δε ότι η σύνδεση αυτή “ήταν πάντα επιτυχημένη οποτεδήποτε και αν ίσχυσε”, ο κ. Βαφίνης σημείωσε “φέτος έχουμε πληρότητα στο νησί στο 100% και αυτό ήταν ανέλπιστο για εμάς, δεν το υπολογίζαμε. Πρόκειται αποκλειστικά και μόνο για εσωτερικό τουρισμό”, τόνισε.

Σε ό,τι αφορά τις τιμές, για Σκιάθο  ξεκινούν από 36,70 ευρώ/άτομο και φτάνουν ως και 94,40 ευρώ/άτομο, με το κόστος για τα ΙΧ στα 89,50 ευρώ και τα δίκυκλα σε 17,90 ευρώ. Για την Σκόπελο οι τιμές ξεκινούν από 40,30 ευρώ/άτομο και φτάνουν στα 96 ευρώ/άτομο, με το κόστος για ΙΧ σε 105,90 ευρώ και για τα δίκυκλα σε 21,10 ευρώ. Για την Αλόννησο οι τιμές ξεκινούν από 48 ευρώ/άτομο και φτάνουν ως και 96 ευρώ/άτομο, με το κόστος για ΙΧ στα 115,10 ευρώ και για τις μοτοσυκλέτες στα 23 ευρώ.