Marketing στον Τουρισμό σε καιρό κρίσης
Marketing στον Τουρισμό σε καιρό κρίσης
Marketing στον Τουρισμό σε καιρό κρίσης
Σε περίπου 48 ώρες αίρονται οι περιορισμοί στις πτήσεις και πλέον απελευθερώνονται οι αεροπορικές συνδέσεις με Ιταλία, Ισπανία και Ολλανδία.
Τον Νοέμβριο ζητήσαμε από τους θεατές μας να ψηφίσουν μια χώρα που θέλουν να επισκεφθούν μέσα στο 2020 και η νικήτρια ήταν η... Ελλάδα»! Με αυτά τα λόγια ξεκινάει το βίντεο του Insider για τη χώρα μας.
Το βίντεο του ΕΟΤ «Greece, a 365 - Day Destination» σε σκηνοθεσία του Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα, κατέκτησε το Παγκόσμιο Βραβείο Κοινού Καλύτερης Τουριστικής Ταινίας 2018, CIFFT, της Διεθνούς Επιτροπής των Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών.