Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Το νέο βιβλίο του Βασίλειου Παπαϊδη για τους λάτρεις των μυθικών κλασσικών αυτοκινήτων.

"Memento Audere Semper" Μην ξεχνάς πάντα να τολμάς

Το νέο βιβλίο του Βασίλειου Παπαϊδη για τους λάτρεις των μυθικών κλασσικών αυτοκινήτων.
από xper
δημοσιεύτηκεApril 21, 2018
noσχόλιο

Ο Θεσσαλονικιός Βασίλειος Παπαϊδης αφού κατάφερε με πολύ δουλειά εδώ και χρόνια να ξεπεράσει τα σύνορα της χώρας και να δημιουργήσει

ένα site που φιγουράρει ανάμεσα στα καλύτερα παγκοσμίως με θέμα το κλασσικό αυτοκίνητο (by Google ranking) τώρα

με το νέο του βιβλίο με τίτλο "Little Tony's Bizzarrini 5300 GT Strada IA3*0260" περνάει στο κοινό του γνώση,

εμπειρίες και έρευνα από πανάκριβα κλασσικά αυτοκίνητα που έχει οδηγήσει στο εξωτερικό σε πολυτελή χειρόδετα συλλεκτικά αντίτυπα, πάντα σε περιορισμένο αριθμό όπως αρμόζει στο "αντικείμενο του πόθου" όπως συνηθίζει να εκφράζεται για το σπάνιο κλασσικό αυτοκίνητο.

.

 

.

 

Εμείς ήμασταν εκεί σε μια πολύ θερμή και συναισθήματική στιγμή να καταγράψουμε την παρουσίαση του βιβλίου στο NOESIS όπου ο κ. Μιχάλης Γκαβέζος υπεύθυνος του Εκθετηρίου Αυτοκινήτων του Μουσείου Τεχνολογίας Θεσσαλονίκης θα προλόγιζε το βιβλίο που ήδη βρίσκεται σε 7 χώρες έκτος Ελλάδας και ευχόμαστε να κατακτήσει ακόμα περισσότερες!

 

.

 

 

.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Διάβαζα κάποτε ότι «όσο και αν γινόμαστε μοντέρνοι και δυναμικοί, κατά βάθος παραμένουμε ρομαντικοί νοσταλγοί μιας εποχής που έφυγε οριστικά. Έτσι εξηγείται η σχεδόν υστερική αγάπη που ήρθε για τα παλιά κλασικά αυτοκίνητα».

Μια αλήθεια που όλοι παραδεχόμαστε σήμερα, μόνο που το συγκεκριμένο απόσπασμα είχε δημοσιευτεί σε κάποιο περιοδικό το 1965.

Συμπτωματικά, εκείνη τη χρονιά μια μοναδική προσωπικότητα του αυτοκινητιστικού κόσμου, έχοντας ήδη προλάβει να γυρίσει την πλάτη στον Commendatore Enzo, να περάσει από την ATS του Κόμη Volpi, να σχεδιάσει έναν εξαιρετικό V12 για τον Ferruccio Lamborghini και να συνεργαστεί με τον Renzo Rivolta στη δημιουργία της A3/C, απεφάσιζε να γίνει και ο ίδιος κατασκευαστής αυτοκινήτων.

Ήταν ο Giotto Bizzarrini που παρουσίαζε το Bizzarrini 5300GT Strada.

Ένα θρυλικό all time classic μόλις είχε γεννηθεί.

Πρόσφατα, ύστερα από μισό αιώνα και κάτι, ένα από ελάχιστα εναπομείναντα γνήσια αυτοκίνητα και μάλιστα «φορτωμένο» με πολύ ιδιαίτερη ιστορία και διάσημο πρώτο ιδιοκτήτη, ξαναβγήκε στους δρόμους το ίδιο προκλητικά ωραίο και συναρπαστικό, όπως και τότε, μόνο που τώρα η αξία του εκτιμάται κοντά στα δύο εκατομμύρια ευρώ!

Προσπάθησα να φανταστώ τα συναισθήματα που θα ένοιωσε ο καλός μου φίλος Βασίλειος Παπαϊδης όταν το αντίκρισε, το άγγιξε, άκουσε τον κινητήρα του και το οδήγησε, ύστερα από την εκτεταμένη αποκατάσταση του από τον ιδιοκτήτη του. Συναισθήματα που κατάφερε με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο να μεταφέρει στο νέο βιβλίο του, φωτογραφίζοντας και γράφοντας για ένα αυτοκίνητο που δύσκολα θα συναντήσει και πολύ πιο δύσκολα θα τολμήσει να οδηγήσει κανείς. ​

Περιεχόμενα:

Συμπυκνωμένη πλήρης ιστορική αναφορά στο μοντέλο και το συγκεκριμένο σασί, αναφορά στον κατασκευαστή, τον διάσημο πρώην ιδιοκτήτη, τον σχεδιαστή, εκτεταμένη οδηγική εμπειρία, την άποψη του ιδιοκτήτη που ανέλαβε επίσης την ανακατασκευή του, όλα αυτά επενδυμένα με σπουδαία φωτογραφική δουλειά, σπάνια ντοκουμέντα προϊόντα τριετούς έρευνας μέσα σε ένα χειρόδετο πολυτελή βιβλίο για μόνο 100 τυχερούς παραλήπτες.

Το κόστος του βιβλίου είναι σαφώς κατώτερο της αξίας του από κάθε πλευρά. ​ Ένα "must" για κάθε συλλέκτη κλασσικών αυτοκίνητων.

Μιχάλης Γκαβέζος

πρ. Πρόεδρος της ΛΕΚΑΜ & Υπεύθυνος Εκθετηρίου Αυτοκινήτων του Μουσείου Τεχνολογίας Θεσσαλονίκης NOESIS

.

 

 

.

 

Join the conversation

HTML με περιορισμούς

  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Οι διευθύνσεις ιστοσελίδων και οι διευθύνσεις email μετετρέπονται σε συνδέσμους αυτόματα.