Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην ITB Berlin 2019

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην ITB Berlin 2019

Θετικά τα μηνύματα για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης από την ITB Berlin
από xper
δημοσιεύτηκε13 March, 2019
ΧΩΡΙΣσχόλια

Στην μεγάλη διεθνή έκθεση του Βερολίνου (ΙΤΒ Berlin 2019) που αποτελεί προάγγελο τάσεων, προτιμήσεων και τουριστικών προορισμών έδωσε το παρόν και φέτος, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Είναι η τρίτη συνεχή χρονιά που ο επίσημος τουριστικός φορέας της Θεσσαλονίκης πήρε μέρος στην “ΙΤΒ Berlin 2019” συμμετέχοντας στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κι αναδεικνύοντας τα τουριστικά πλεονεκτήματα της περιοχής μέσω της παρουσίας του ΕΟΤ στην Γερμανική έκθεση.

Η “ΙΤΒ Berlin 2019” καταλαμβάνει έκταση 160.000 τετραγωνικών μέτρων ,έχει προσελκύσει 180 χώρες απ’ όλες τις ηπείρους με 10.000 εκθέτες, ολοκληρώνοντας τη λειτουργία της με περισσότερους από 110.000 επισκέπτες.

itb berlin

«Είναι...υποχρέωσή μας να βρισκόμαστε ως Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο Βερολίνο", δήλωσε η πρόεδρος του ΟΤΘ- Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης κα Βούλα Πατουλίδου.

patoulidou

«Οι Γερμανοί τουρίστες» πρόσθεσε, «είναι από τους πολυπληθέστερους επισκέπτες της Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια και η ΙΤΒ είναι αυτή που κάθε χρόνο μας προσφέρει ασφαλείς εκτιμήσεις για τουριστικές τάσεις και ρεύματα και το πώς κινείται η τουριστική βιομηχανία».

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με εκπροσώπους του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, του προγράμματος Silk Road, μεγάλων ταξιδιωτικών γραφείων και διεθνών αερομεταφορέων ενώ η κ. Πατουλίδου εκπροσώπησε τη Θεσσαλονίκη στο 8ο UNTWO Silk Road Minister's Meeting στο οποίο συζητήθηκαν θέματα του 8ου UNWTO International Meeting on Silk Road Tourism, το οποίο θα διεξαχθεί τον ερχόμενο Οκτώβριο στην πόλη.

Η κ. Πατουλίδου και η υπεύθυνη Marketing του Οργανισμού, Χρύσα Σαραβέλου είχαν διαδοχικές συναντήσεις κατά τη διάρκεια λειτουργίας της Έκθεσης με τους εκπροσώπους των μεγαλύτερων και φημισμένων ταξιδιωτικών γραφείων όπως είναι οι TUI, Τhomas Cook, DER Tοuristik.

Στόχος των συναντήσεων η βελτίωση της πρότασης τους προς τους ταξιδιώτες με αύξηση της παραμονής τους στην Θεσσαλονίκη πέραν του τριημέρου που συνήθως προτάσσουν και σε περιόδους εκτός καλοκαιριού με θελκτικές για την παραμονή τιμές και υπηρεσίες.

Easy jet, ABTA, Qatar (εν όψει και της αεροπορικής σύνδεσης Ντόχα-Θεσσαλονίκη), Jet2.com, Review Pro, γνωστοί ταξιδιωτικοί συντάκτες/αρθρογράφοι και tour operators από διάφορες χώρες συμπεριλαμβάνονται στις επαφές που πραγματοποίησε η αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης.

Το ενδιαφέρον για την Θεσσαλονίκη στο Βερολίνο φάνηκε ήδη στο πλήθος των συναντήσεων που πραγματοποιήθηκαν με tour operators, εκπροσώπους ταξιδιωτικών ομίλων και Γερμανικών τηλεοπτικών σταθμών.

H παρουσιάστρια του γερμανικού τηλεοπτικού σταθμού ZDF, Marina Wenk, στο σταντ της Θεσσαλονίκης στην ITB Berlin

Γράψε την άποψή σου

HTML με περιορισμούς

  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Οι διευθύνσεις ιστοσελίδων και οι διευθύνσεις email μετετρέπονται σε συνδέσμους αυτόματα.