Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο


Θέμα: ΠοδηλοΠατινούπολη η Θεσσαλονίκη|Ρεπορτάζ

Θέμα: ΠοδηλοΠατινούπολη η Θεσσαλονίκη|Ρεπορτάζ

Λόγω ανικανότητας εύρεσης λύσης στο κυκλοφοριακό της χάος από τους πολιτικούς και τοπικούς της "άρχοντες"| Νέο κυκλοφοριακό «έμφραγμα»στην παλιά παραλία
από xper
δημοσιεύτηκε8 August, 2020
ΧΩΡΙΣσχόλια

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προέβη σε μία νέα κυκλοφοριακή ρύθμιση στη λεωφόρο Νίκης μεταφέροντας το ποδηλατόδρομο από το πλακόστρωτο της παλιάς παραλίας στη δεξιά πλευρά του δρόμου στα πλαίσια των πιλοτικών παρεμβάσεων αστικής κινητικότητας των δήμων μετά την πανδημία .

Θέμα: ΠοδηλοΠατινούπολη η Θεσσαλονίκη|Ρεπορτάζ

Παρακολουθήστε το ρεπορτάζ που έγινε ένα ήσυχο πρωινό του Αυγούστου χωρίς κίνηση...

 

Ο διπλής κατεύθυνσης ποδηλατόδρομος ξεκινάει από το ύψος του Ερυθρού Σταυρού στο λιμάνι  και εκτείνεται μέχρι τη Δημητρίου Γούναρη ,ενώ ενας ακόμα ένας ποδηλατόδρομος δημιουργήθηκε στη Λεωφόρο Καραμανλή χωρίς να έχουν προβλεφθεί θέσεις πάρκιγκ για τα καταστήματα και τους δημότες της περιοχής.

Θέμα: ΠοδηλοΠατινούπολη η Θεσσαλονίκη|Ρεπορτάζ

Παρόλα αυτά υπό αμφισβήτηση τίθεται η ασφάλεια των ποδηλατών αφού σύμφωνα με όσους το χρησιμοποίησαν δεν νιώθουν προστατευμένοι από την κίνηση ειδικά τις βραδινές ώρες με την τοποθέτηση των εύκαμπτων διαχωριστικών ,ενώ ερωτήματα προκύπτουν για τα τυχόν κυκλοφοριακά προβλήματα που θα δημιουργηθούν από τα οχήματα ανεφοδιασμού.

Πειραματισμοί χωρίς σχέδιο ...

Θέμα: ΠοδηλοΠατινούπολη η Θεσσαλονίκη|Ρεπορτάζ

 

ThessLife|video|Ρεπορτάζ|

Ρεπορτάζ: Χρίστος Χασιακής

Εικονοληψία-Μοντάζ: Χάρης Περπερίδης

το Thesslife παραθέτει και την αποψη φίλων του πατινιού από το

Πατινολόγιο @patinologos1.0

Έχουμε "νέο ποδηλατόδρομο" στη Λεωφόρο Νίκης της Θεσσαλονίκης. Ζήτωωωωωωω
(Χμ...Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Χρόνος ανάγνωσης: 80 αναπνοές)

Ο ποδηλατόδρομος που έχει χαραχθεί στο δεξί ρεύμα της Λεωφόρου Νίκης προϋπήρχε αλλά ήταν πάνω στο πεζοδρόμιο. Τώρα κατέβηκε στον δρόμο. Η πράξη αυτή δεν είναι σωστή ούτε για τους οδηγούς ούτε για τους χρήστες του ποδηλατοδρόμου. Το συνολικό όφελος θα είναι ζημιά για πολλούς και ποικίλους λόγους. Προβλέπω ότι το πεζοδρόμιο θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται από ποδηλάτες και άλλους χρήστες μικρο-οχημάτων.

Θέμα: ΠοδηλοΠατινούπολη η Θεσσαλονίκη|Ρεπορτάζ

Αν με ένα μαγικό τρόπο δεν ξαναπαρκάρει κάνεις στο αριστερό ρεύμα της Λεωφόρου Νίκης (ούτε για "μισό λεπτάκι") πάλι θα έχουμε κυκλοφοριακή συμφόρηση. Αρκεί ένα σταματημένο αμάξι με alarm σε οποιοδήποτε ανοδικό, κάθετο δρόμο της Λεωφόρου Νίκης ώστε να μπλοκάρει όλο το αριστερό ρεύμα. Άρα αναμφίβολα ο ποδηλατόδρομος στο δεξί ρεύμα της Λεωφόρου Νίκης προκαλεί πολύ μεγαλύτερη όχληση σε ανθρώπους που πηγαίνουν στη δουλειά τους αντί της οχλήσεως που προκαλούσε σε ανθρώπους που έκαναν τη βόλτα τους στο πεζοδρόμιο. Αυτό από μόνο του θα έπρεπε να επηρεάσει αυτή την (λάθος κατά την εκτίμηση μου) απόφαση του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Ο ποδηλατόδρομος στο δεξί ρεύμα της Λεωφόρου Νίκης, αν και έχει στρωθεί με καινούργια άσφαλτο εξακολουθεί και φιλοξενεί φρεάτια με θανατηφόρα κλίση για τα πατίνια. Πολλοί πολιτικοί έχουν φωτογραφηθεί πάνω σε ηλεκτρικά πατίνια για να δείξουν πόσο cool είναι. Θα χαρώ πολύ να τους δω πάνω στα ίδια πατίνια να αποφεύγουν τα φρεάτια του ποδηλατόδρομου.


That would be awesome, bro👊

Αν κάποιος ποδηλάτης είχε μία πτώση από κακό χειρισμό λόγω σκασμένου λάστιχου στον προηγούμενο ποδηλατόδρομο (αυτόν πάνω στο πεζοδρόμιο) ναι μεν θα ήταν επίπονη αλλά δεν θα είχε το ρίσκο να δει πως είναι ένα SUV από κάτω. Τώρα ο χρήστης του ποδηλατόδρομου είναι εγκλωβισμένος ανάμεσα σε σταθερά κολωνάκια από την μία πλευρά τα οποία θα του τσακίσουν τα πλευρά αν πέσει πάνω τους και πλαστικά κολωνάκια από την άλλη πλευρά, τα οποία πάλι θα τον σακατέψουν, ενώ πάντα μπορεί ένα αυτοκίνητο, να περάσει από πάνω του, για να ολοκληρωθεί το επεισόδιο των Looney Tunes. Αχρείαστα μεγάλο ρίσκο ανθρωπίνων ζωών, για να προστατευτεί η βόλτα στο πεζοδρόμιο.

Ο ποδηλατόδρομος είναι δύο κατευθύνσεων. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όποιος κινείται με κατεύθυνση δυτικά θα βρίσκεται στη μέση δύο αντίθετων ρευμάτων κυκλοφορίας. Πλέον χρειάζεται καλό σημάδι, φίλοι και φίλες.

Ποδηλατόδρομος που ρισκάρει μετωπική ποδηλάτη με λεωφορείο δεν θα έπρεπε να φτιαχτεί. Και κάτι άλλο. Πολλά φορτηγά έχουν ψηλούς καθρέπτες στο ύψος του κεφαλιού ενός ποδηλάτη ο οποίος πολλές φορές βλέπει μόνο εμπρός και κάτω. Τέτοια μετωπική με 10χλμ ο καθένας, ακομα και με χρήση ποδηλατικού κράνους μπορεί απλά να στραβώσει έναν καθρέπτη και να κλείσει ένα σπίτι.

Αχρείαστο ρίσκο για την προστασία της βόλτας στην παραλία (επαναλαμβάνομαι, το ξέρω, αλλά δεν βλέπω σε τι άλλο εξυπηρετεί αυτή η απόφαση)

Τα διαχωριστικά κολωνάκια που έχουν μπει για την απομόνωση του ποδηλατοδρόμου από τους οδηγούς των αυτοκινήτων κάνουν καλά τη δουλειά τους προσφέροντας μία επίπλαστη αίσθηση ασφάλειας. Μέχρι να εμφανιστεί ο πρώτος οδηγός μοτοσυκλέτας που θα αποφασίσει να κόψει δρόμο ρισκάροντας μετωπική με ποδήλατο ή πατίνι. Ίσως να είναι υπάλληλος courier που να βιάζεται γιατί κόλλησε 10 λεπτά χωρίς να χωράει ανάμεσα από δύο τουριστικά λεωφορεία. Άμα ξέρετε κανέναν τέτοιο χαρακτήρα, πείτε του να πάρει πατίνι (θα του κάνει καλό στα νεύρα).

Στον ποδηλατόδρομο πάνω στο πεζοδρόμιο πολλοί γονείς μαθαίνουν στα παιδιά τους ποδήλατο. Δεν ξέρω πως μπορεί να λειτουργήσει αυτό κάτω στο δρόμο. Μάλλον θα συνεχίσουν να υπάρχουν ποδήλατα και πατίνια στο πεζοδρόμιο.

Θα μου πείτε τώρα, ωραία και τι προτείνεις;

ΤΙΠΟΤΑ

Απολύτως τίποτα. Μας πήρε χρόνια να μάθουμε να ανεχόμαστε ο ένας τον άλλο πάνω στον (προβληματικό, ναι!) ποδηλατόδρομο του πεζοδρομίου της Λεωφόρου Νίκης. Πώς ακριβώς θα υπογράψουμε "νέο συμβόλαιο" μεταξύ μας εν μια νυκτί; Με τι κόστος;

Μέχρι να μεγαλώσει η παραλία προς τη θάλασσα (προφανώς με κάποιου είδους μπάζωμα-εξέδρας) ώστε να απελευθερωθεί χώρος για όλους, δεν χρειάζεται τίποτα αυτό το κομμάτι. Μην αγγίζετε! Τουλάχιστον εκεί. Αφήστε το όπως είναι. Αυτό προτείνω (who cares anyway 🙃)

Υ.Σ. Πόσο να κόστισαν οι μελέτες για την υποθαλάσσια άραγε; Τι να έγινε αυτό το έργο...της καρδιάς μας 😆🖐️(Όρσε)

Edit. Όλα αυτά συμβαίνουν επειδή κανένας από τους διοικούντες δεν έχει πραγματική σχέση συμβίωσης με ένα ποδήλατο ή ένα πατίνι (απολύτως ανθρώπινο). Αν οποιοσδήποτε από όσους λαμβάνουν τις αποφάσεις επιθυμεί σοβαρή ενημέρωση (γιατί όχι και βιωματική) μπορεί να στείλει ένα μήνυμα στην σελίδα ώστε να του χορηγήσω ένα ηλεκτρικό πατίνι ανώτερης ποιότητας από τα ενοικιαζόμενα, για να μπορέσει να κάνει πραγματική αυτοψία σε όσα γράφω.

Είναι κρίμα να τσουβαλιάζεται η γόνιμη και παραγωγική κριτική, μαζί με στείρα αντιπολίτευση από άτομα που σαν σκοπό της ζωής τους έχουν ένα μόνιμο όχι.

Το Thesslife παραθέτει και την αποψη φίλου του ποδηλάτου από το youtube Badass Extreme

 
 

 

Θέμα: ΠοδηλοΠατινούπολη η Θεσσαλονίκη|Ρεπορτάζ

 

 

¨ Προσωρινά ποδηλατόδρομος η δεξιά λωρίδα της Νίκης¨...ας ελπίσουμε ότι ειναι προσωρινά, και οχι ουδέν μονιμότερον τού προσωρινού...

 

 Η δική μας πρόταση να γίνει μικρή διαπλάτυνση της παλιάς παραλίας και να δημιουργηθούν νέοι χώροι πάρκιγκ προσιτοί στους δημότες...όχι με 6 Ευρώ την ώρα...

και το κυριότερο ...εδώ γελάμε...να τελειώσει επιτέλους το μετρό και να επανέλθει η πόλη στην κανονικότητα....

θα επανέλθουμε και με τις απόψεις των οδηγών που σ αυτό το ρεπορτάζ δε μας μίλησαν...

Υπομονή ...

Θέμα: ΠοδηλοΠατινούπολη η Θεσσαλονίκη|Ρεπορτάζ